Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

halllucináció

2007.07.08. 08:08 | Róza | Szólj hozzá!

 Először is tisztázzuk. Én nem vagyok, pesszimista, mint ahogyan asztat, már kinyilatkoztatták páran…. Csak az optimizmust reális keretek közé szorítottam. És miután hogy itt ezzel a bejelentéssel végeztem is, hát szeretnék közzétenni valamit. Nem régiben mikor a tv előtt tettem a semmit, és egy jó adag kávét kortyolgattam, aminek élénkítő hatását élvezve, egyre mélyebbre süllyedtem az álmok megnyugtató birodalmába, hírtelen egy számomra frusztráló szó jutott el az agyamig. Ennek köszönhetően se perc alatt visszatértem a valóvilágba, és rátapadtam a tv képernyőjére.

Gondolom mindenkit, érdekel mi volt ez a csodálatosan élénkítő dolog, ami hatott rám. Hát egy dokumentumfilm. Persze a piszkos fantáziájúaknak, most biztosan kaján vigyor kúszik az ábrázatukra

De mielőtt elkezdenének asszociálni, van egy bejelentésem. Nem sex csatornát néztem.. bocsi ha elrontottam a napod. Na szóval tehát egy átlagos dokumentumfilmről van szó, ami a II világháború rejtelmeibe kutakodik. Ezzel a témával kapcsolatban úgy gondolom senkinek nem kell bekonferálnom, miről is van szó, mert alapfokon rájön, hogy nem egy új űrlövöldözős számítógépes játékról beszélek.

Nos, tehát a témával kapcsolatban, meghallgattak egy csomag nyilatkozatot. És egy antipatikus fiatalember, közölte, hogy a háború során megtörtént emberirtások nem történtek meg. na ehhez szeretnék végeredményben kommentelni.

Kedves emberiség. A II világháború alkalmával, rengeteg embert gyilkoltak le, kínoztak meg csupán a hovatartozásuk miatt. Na most, mivel nem szeretnék átlagos adatokat, sorolni,, úgy gondolom feldobom a  labdát, és rákérdezek. Aki ránéz egy embertársára, és látja, hogy más színű a bőre, és az állampolgársága,, és ezek után kijelenti, hogy ezt ki kell íratni, mind ezen tényezők miatt, mert alsóbbrendű…nos hát kérdem én, intelligenciában melyik  szorul nagyobb erejű korrepetálásra?

És a gyűlölet még ma is, még most is hatalmas. Hát tényleg nem tanulunk semmiből?

Úgy tűnik. Bár kételkedem benne, hogy aki a bőrszín alapján ítél, avagy ítél el, az inteligens eber, és felőlem akár lehet fehér sárga de még akár kék is… szánalmas az efféle kapaszkodás, mert senki nem lesz több ember attól, hogy belerúg egy másikba. Nem akarok hegyi beszédet tartani,

Sem prédikálni csak egyetlen szót szeretnék ide kiírni mint szimbólum: EMBER: és erről lehet most asszociálni.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr43113839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása