Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

mit mondjak még? szilvalekvár piritóson

2007.07.31. 08:22 | Róza | Szólj hozzá!

Meghalt. Azt hittem fájni fog. És nem fáj.

Elég napot kötött oda a monitor elé, elég álmatlan estét okozott. De tényleg azt hittem fájni fog. Igazából azért nem, mert tudtam, hogy egyszer el kell válniuk, és tetszik, hogy mégsem váltak el. Csak éppen már nincsenek együtt. Ilyenkor érzem magamon, mennyire megváltoztam. Közhelyesen hangzik de felnőttem. Már nem félek a sorstól a világtól. Nem félek. És e mellett írok, és művészkedem, talán megtaláltam magam. Ennyi kellene csak tényleg? Igazából igen., annyi kell a felnőtté váláshoz, hogy elfogadjuk nem vagyunk gyerekek.  Én megváltoztam. Nagyon. Bár a poénok még mindig kedvenc kínzóeszközeim, már mégsem hagyom, hogy rajtam nevessenek, inkább csak velem együtt. „ zseni vagyok de gonosz”” hát igen. Gonosz vagyok és boldog.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr50128782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása