Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

héjj you are babilon foookus

2008.03.15. 11:23 | Róza | 1 komment

Hámost mit mondjak? Igen kedves olvasó ha bólogatsz akkor egy nagy szemét vagy. Elbasztam egy évet. Mint mindenki. Persze nem volt annyira fárasztó mint másoknak, merthogy az időm egy negyven százalékát mások tetteivel való dicsekedéssel töltöm…

Baj? Nekem nem fáj. A kérdések ugyan azok. Minek vagyunk ha nem leszünk? Ezt rengeteg módon meg lehet fogalmazni én csak annyit fűznék hozzá hogy: 1. mi a  fenének volna jó ha tudnánk? 2. kit érdekel? –tehát igen. Már szimpatikussá válhattam a névtelen filozófusok körében, akik az életet meglehetősen sok szenvedéssel töltik el, és abból élnek, hogy ezt le is írják.  Ne szenvedjetek… mondhatni minden középületre meg effélékre kéne egy tábla „mindenki, aki él, legyen szíves megnyugodni” és ha azt kérdik miért? Hát erre nyugtató válaszom van. Mert mindannyian meg fogunk halni. Ha sírunk, ha röhögünk. Persze sírjatok, ha jobb… de én inkább röhögök.. és igen esetenként rajtatok.  Egyébként most áthelyezkedem egy másik álláspontra. Merthogy miértmert? (---- ezt elfogadja a wordpad szóval azért figyelitek. Az ország egy szar még mindig. Régen is kimondtam most is ki fogom. Mert hogy? Mert nem érdekel, mit gondolsz rólam meg az elveimről. „igen errefelé a tinikor húzós” , húzós. És mi tinik vagyunk illetve annak mondanak. Persze le se szarják, hogy kb kétszer annyi szart láttunk mint ők ebbe  a korba. Na jó, na jó persze ott van az a két háború, nem lehetett jó, de itt is betömik a  szádat  könnygázzal ha kell. Na de erről jut ezsembe eredetileg a  nemzeti ünnepről akartam írni csak nem sikerült. Szóval nemzeti ünnep van. Ez két dolgot jelent. Vagy otthon alszol a  tévé előtt miközben a pizsamádra folyik a  kávé, és ijedten konstatálod, hogy akkor ez most mi mert ennyire nem félelmetes a nemzet.. vagy  ha magányos vagy kimész az országháza elé, és csak 10 , 20 percig bevokálozod hogy „Gyurcsány takarodj, Gyurcsány takarodj”  miközben az említett uraság körülbelül egy csöndes irodába kantri blúzt hallgat és igen….táncol is ha kell. Szóval csak éneklésre. Fel. Persze nem tesz jót ha nagyon kiabálunk mert berekedhetünk én pl most köpöm ki a  tüdőm, pedig az orvosok szerint már nincs is olyanom.  Ez is milyen már. ne dohányozz így is rossza  tüdőd..na de akkor miért ne dohányozzak? Áh az élet nagy kérdései majd leírj aki akarja én most megyek csóók


 


 


 

és igen még mindig igénytelena  blogom és ebbe az a szép hogy ez nekem öröm:D

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr11381876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.03.15. 11:30:38

Visszatértél, és ez jó.
ez a nyári blog. szeretem,hogy megaszondod a világnak. és még mindig kurvajók a megfogalmazásaid. (filózofusok)
süti beállítások módosítása