Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

mennyi eltemetett hülyeségnek vagy a hordozója ....

2008.05.06. 15:11 | Róza | Szólj hozzá!

Miért ne írhatnék világító sárga betűkkel? valójában nem így terveztem de ez a ge**ci  szar ( mert grat adminok ez neeem csúnyaszó ) nem enegdi megváltoztatni. Ez lényegében nekem nem rossz mert tény ami tény...a lelki szemetesládámat olvasod.  Szeretnéd megkönnyíteni a tanponcserét a menstruációd nehezebb napjain? igen. lényegében ez remek Összefoglalása a véleményemnek. Nem élem éppen fénykoromat. mind1 gyakran vannak ezzel így és egyszerre sokan, lehet nekik is kellene egy tanponreklám...vagy betét, mert nem mindegy ám több okból sem.
Egy ge***********ci szar sportnap után amin szétuntam az agyam és néha futottam hogy elérjem az elalváshoz szükséges szintet amit meg is tettem csak épp a villamoson, arra jutottam hogy az élet értelme egy kérdésbe nyilvánul meg és ki is ég. " mi a fas*znak ez?" ha ha ha. igen a férfi nemiszervről írok ráadásul nyilvánosan mert kúr*vára elegem van abból a társadalomból aki csak szereti de nem mondja ki.
Mert ha azt mondom a villamoson, hogy "olyan jót dugtam a barátommal" azon mindenki főleg az öregnénik felháborodnak. De könyörgöm...ki beszél napi 24 órába Izaura seggéről, vagy Hozé Armando Húlió felsőtestéről? hát nem én.... főleg mert nem érdekel Izaura segge, és nem szeretnék egy adag izomkupaccal szeretkezni.
Lényegében elég egy izom.... és az se jó ha túl nagy. De visszatérve a prűdség avagy nem prűdség kérdéséhez, ahol félmeztelen dudorodó nadrágú férfiak reklámozzák a sportcipőket nekem senki ne pofázzon erkölcsről. Meguntam az írást egyre szarabb minden, akinek meg annak grat és meleg üdvözletemet küldöm majd amikor kitisztul az anyag a véréből... szánalmas az emberi képmutatás, de azért vicces is. Főleg egy ilyen geci szar sportnap után...

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr3456736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása