Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

sanktissima ......na azt

2007.07.17. 16:59 | Róza | 3 komment

Áháhá. Megint elbasztam. Megint beosztottam megint ellustálkodtam, megint elblicceltem az egészet.  De nem baj. Tulajdon képen már megszoktam.. Nekem sose sikerül beosztva megtenni  a dolgokat. De tény, hogy valahogy mindig megteszem. És most is meg fogom csak figyeljetek.  Szóval a jó öreg júniusból van még két hét. Hát basszameg két hét alatt csinálom meg az összes melómat és kész. Nem érdekel hogy ki mit gondol elmehetnek a sunyiba. Igen lehetetlen! És én mégis megcsinálom. Hát nem muhaha? Nem. De nem baj. Szóval itt nektek akik idevetítitek a szemgolyótokat, megesküszöm, hogy megcsinálom amit elkezdtem, újra sumák lázadó véreres szemű senkiházi leszek. És tudjátok miért? Mert vártam isten kegyelmére! Ó de sokat. És nem jött el. Rendben hát akkor már ne is jöjjön. Egy emberrel nem lehet ennyit játszani. Sorryy,,, én adtam időt, és most eljött az én időm.

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr37119773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liza 2007.07.17. 21:42:22

De azért tudd, hogy segitségre mindig számithatsz, bármiről van szó...:)

Róza 2007.07.18. 08:52:51

:D:D víí bármiről? veszel nekem olyan play bojt amit a lányok olvasnak?

Liza 2007.07.18. 10:58:33

Naná..XD
De csak neked....
süti beállítások módosítása