Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

, télapó, húsvéti nyúl, hókirálynő, nézettség, melyika kakukktojás?

2007.07.09. 08:43 | Róza | 2 komment

Továbbá jelezném, hogy sírva röhögök a statisztikákon, mert hogy a nézettségem nulla :D

És az, az a félelmetes, hogy élvezem.

Tehát nem éppen inspiráció, hogy az én egyetlen olvasóm, is táborban van.

Amúgy egyetlen olvasó nem túl sok… mert , hogy nem kételkedem a lelki hatalmasságában, ami fölér akár 10 emberével is, de IP címből Isten neki is csak egyet adott.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr75114432

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: venta flores artificiales madrid 2017.11.25. 08:46:00

Nem lehet lájkolni a Kuruc.infót - softrapidshareorg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorelai 2007.07.12. 15:47:48

Én még IStent is ráveszem hogy adjon nekem másik IP-t...XD

Róza 2007.08.15. 13:58:00

XD azért vigyázz, bizonyos dolgokat tilt az egyház
süti beállítások módosítása