Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

a 9.

2007.07.22. 08:39 | Róza | 2 komment

 

Már tudjuk, hogy mindennek ára van. És ezeket az árakat kegyetlenül meg kell fizetnünk.  Valaki meg is fizeti, valaki nem.  Van, aki az utolsót is kiköhögi, csak hogy törleszteni tudjon, és van, aki megtartja magának titokba, egy kisebb részét. De olyan, nincs aki nem küzdene az álmaiért. 

Azon gondolkoztam, miért nem tudok már hinni. Hogy hova tűnt az a naivitás, amivel hinni tudtam. És igazából rá is jöttem a válaszra. Azért nem tudok hinni, mert megtapasztaltam, hogy az ember milyen könnyen becsapható. Azért nem tudok már, hinni, mert hisznek bennem. Sok mindent vesztettem az álmaimért, de talán ezt sajnálom a legjobban.  A hitet.

De mondom én megfizetem ami kell. Megfizetem, ahogy kell. Mostantól nem tartok meg semmit sem. Te sem, tartottál semmit sem meg élet. Én egyetlen kedvenc ellenfelem.  9 kor kössünk alkut. 9 órától az örökkévalósáig. Ez is ironikus. Tudod kinek volt a kedvenc száma  a 9, biztos tudod, no nem baj ironizáljunk, úgy érzem te, azt kedveled.  Tehát akkor mindenünk közös. Közös a sok baj, és közös a sok öröm. Álmok, élet, szerelem, vér, ki tudja végül melyik mennyit ér.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr85122755

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arvisura · turoczi.blog.hu 2007.07.22. 09:25:06

Vigyázat! Ha hinni nem is, inni sem kell sokat! Eltört a mécses?

Róza 2007.07.22. 16:33:14

hát ha ironizálunk eltörött, de lehet hogy így jobb,
mert mindennek el kell törnie ahoz, hogy tudjuk, milyen jó ha van.
süti beállítások módosítása