Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

éljen a ZP , és nem árt ha én is élek

2007.07.23. 11:06 | Róza | 2 komment

 

 

Este éppen fejfájás közben azon gondolkodám, hogy milyen furcsa is az élet. Első sorban furcsa, hogy nem vagyok depressziós, és nem kapok hányingert a macskámtól, második sorban furcsa hogy jó kedvem van, és hányingert kapok az érfelvagdosós poszteremtől. No igen. Tehát emberek egy nap amikor jó kedvel alszok. Ilyen is rég volt már, talán az oviban. Aztán felkeltem 5 kor, és furcsán spicces mosollyal az arcomon nosztalgiázni kezdtem milyen volt jól érezni magam. Mivel nem láttam esélyt arra hogy visszaszenderedjek, hát felvettem a fürdőruhám, és kimentem a medencébe. Igen 5 kor. De ez nem is baj hiszen  Országosan és, világszerte meleg rekordok dőlnek meg a  héten. És mégsem engedik őket házasodni! Na jó, ebbe a témába nem szeretnék belemenni, mert mindenképpen derogálna valakinek. Tehát megfürödtem, ettől még jobban felélénkülve bementem és ittam három bögre KW-t. ez így fél 6, környékére olyan szintű  endorfin orgazmust okozott nálam, hogy  benyomtam  a  zenét, és táncolni kezdtem. De mint minden szárnyalást, amit mesterségesen idéznek elő, orbitálisan bedurvult becsapódásos zuhanás követ miközben persze nem nyílnak ki a futóművek. Hát az én szárnyalásom sem tartott sokáig, és 7: 00 kor bekövetkezett a klinikai halál.  Szétrepedt a fejem, hányingerem volt, szédültem, és 20 percig kacarásztam a tükörképemen. No aztán közöltem a családommal hogy ledőlök 10 percre. 10: 46 perckor kor fel is keltem. Már senki nem volt az épületben. Nagyjából beanalizáltam, hogy hol van az ajtóm, és nekivágtam a nagy útnak ami céltalannak tűnt még e percben. De mire kiértem már javult állapotban kezdtem észrevenni, hogy a kilincsemen egy cetli van. „ VIGYÁZZ MAGADRA 7 RE JÖVÖK” anyám volt aki ezt üzente nekem. No mindegy gondoltam mert , hogy nekem fél hétkor már hűlt helyem lesz , ugyanis a zöldpardon nevű földi mennyországba készülődök. Nem említettem volna anyámnak? Hm most már mindegy. Aztán mivel észleltem, hogy egyéb fizikai és szellemi tevékenység  nálam most nem jöhet szóba, hát megírtam ezt és most megyek aludni.  Tied a szó. Komment meg minden, jó éjszakát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr35123420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liza 2007.07.24. 23:12:53

Ez a bejegyzésed emlékeztet valamire...
De nosztalgikus. Én is igy szoktam érezni...

Róza 2007.07.31. 08:24:56

:) akkor rögvest más érzésvilágot alkotok nehogymá ne legyek különc kamasz aki a maga sajnáltatásábóól él:D :P:P ( by nagyanyám)
süti beállítások módosítása