Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

Üdv Itthon ;)

2007.07.15. 15:18 | Róza | 1 komment

Üdvözlésként valami idézetet akartam neked keresni.
El is kezdtem, és haogy nézelődtem az idézetek között rájöttem, hogy bármelyik idézet idevaló lenne.
De mégsem.
Nemtudom leirni őket, mert amint irnék egyet arról kellene egy következőt és a következőről még egyet és igy tovább.
Ezért inkább csak annyit írok,
hogy hiányoztál NAGYON. sokszor gondoltam Rád,nyúltam a telefon felé hogy felhivjalak, de aztán rájöttem hogy nem akarlak megzavarni az utazásodban,ami lehetett olyan amilyennek szeretted volna a szived mélyén de lehetett olyan is amit a sors valahogy elbaszott.Lesz mit mesélned..(meg aztán a telefonod sem volt bekapcsolva).
Kérésedet olyan formában ahogy szeretted volna nem tudtam teljesíteni,mert az érzéseimnek idő kell amig leiródnak.
Üdv itthon,mesélj,mi történt veled cserébe én is mesélek neked egyet s mást!
Várlak a M árk S anyi N ándoron.

Liza

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr65118361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Róza 2007.07.16. 14:57:41



:):) nagyon jóó itthon lenni!!!
már úgy várom, hogy beszélhessünk, és menjünk zp be!!!!!!
süti beállítások módosítása