Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

Piac és emberszag

2007.07.13. 12:59 | Róza | 1 komment

Történt egyszer, hogy egy rokonságomból származó lénnyel elmentem a piacra.
Ebben nincs semmi különös, mindenki volt már piacon.
De ami ott zajlik....az nemes egyszerüségggel egy betűkombinációval fejezhető ki...LoL...
Beálltunk az egyik sorrba hogy pirosbogyós gyümölcsöt vegyünk, egy tiszteletreméltó öreg hölgy volt ott, épp egy másik vendéget szolgált ki...Aztán odaszólt az unokájának(?)
-Gyere már fiam ne csajozzál, itt vannak a vásárolók.
A fiú megvető pillantást vetett ősére.
-Gyerünk kérdezd meg mit kérnek.
A fiú csendesen megkérdezi, majd elkezdi szedni egy erre a célra szolgáló lapáttal a pirosbogyóst..
-Ugyanmár fogd meg a kezeddel nem kell azzal szarakodni...
És itt otthagytam...
A szituáció olyan volt, hogy alig birtam ki hogy hangosan ne kezdjek el röhögni...
De menekülésemben megcsapott egy szag.
Mindenki érzett már ilyet aki beleszagolt egy pasi tornacuccába...
"Vezesd rá őket",hangzik a reklámban...De kérdem én, ebben a világban ahol minden pasi szeretné rávezetni őket, miért nem lehet meg venni egy nyamvadt dezodort 60 év felett is?
Bizonyára ők is szeretnék rávezetni hitvesüket...
Tehát Axe hatás ide vagy oda, férfiak használjatok dezodort, megéri.(és nemcsak nektek..)

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr64117349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Róza 2007.07.16. 14:58:53

XDXDXD ez lol. Hát assszem, most te is rávezetted a lényegreXD
süti beállítások módosítása