Immortal

Itt nyugszom Én Olvasod Te Olvasnám Én Nyugodnál Te

Friss topikok

Linkblog

HTML

2007.07.24. 10:03 | Róza | Szólj hozzá!

Ma kikísértük Ádámot a repülőjéhez. Lényegében jól indult a nap, és a tegnapi zp-s buli is jól sikerült. Sok mindent átgondoltam, és rájöttem hogy az életem nem rossz. A hiba amiért nem jövök ki vele, csakis bennem van. mondhatnám, hogy „ rossza  családom, különösen ronda vagyok, kisebbek a  fogaim mint az átlag, vagy nem tudok beszélni…” mondhatnék ezer, meg ezer kifogást okot, hogy miért nem találom a  helyem ebben a kibaszott világban. És mind hazugság volna. Mert akárhol élnék még ha egy francia kúúúrvanagy kastélyban laknék is, és egy szakadt rock sztár lenne az apám, úgy sem érzeném jól magam. Mert én és a világ elmentünk egymás mellett.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amarillisz.blog.hu/api/trackback/id/tr12124162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása